طرح اهدای قرآن کریم هم زمان با ۱۸ اسفند اجرا می شود 
طرح اهدای قرآن کریم هم زمان با ۱۸ اسفند اجرا می شود 

طرح اهدای قرآن کریم هم زمان با ۱۸ اسفند اجرا می شود 

مجید خوبی زاده گفت: یکی از ویژه برنامه های ۱۸ اسفند ماه، توزیع بیش از یکهزار جلد قرآن کریم است که ان شاالله در اختیار کانون های فرهنگی هنری و مساجدی که اعلام نیاز کنند، قرار داده می شود.
شناسه خبر : 1152575 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک بودن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بنابراین نشست شورای اداری با محوریت هم اندیشی بزرگداشت این رویداد مهم برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: یکی از مباحث این نشست، معرفی ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شاخص جنوب کرمان بود که قرار است این مهم در قالب نمایشگاهی انجام می شود.

وی افزود: در همین راستا رتبه ها و اسامی کانون های فرهنگی هنری، رابطین و شهرستان شایسته تقدیر، کانون های فعال در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ و برترین های پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در ویژه برنامه ۱۸ اسفند در معرض دید عموم قرار داده می شود.

وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شاخص جنوب کرمان در فضای مجازی منتشر شده و در خبرگزاری شبستان نیز منعکس می شود.

خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های ۱۸ اسفند ماه، توزیع بیش از یکهزار جلد قرآن کریم است که ان شاالله در اختیار کانون های فرهنگی هنری و مساجدی که اعلام نیاز کنند، قرار داده می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: این بار نیز با حمایت مجمع خیرین قرآنی اصفهان، طرح اهدای قرآن کریم در سطح کانون های فرهنگی هنری و مساجد جنوب کرمان اجرا می شود که جا دارد از حمایت های این خیرین تشکر کنم.

وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز ان شاالله کتابخانه کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء هم زمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد افتتاح و به بهره برداری می رسد تا اهالی محله با استفاده از این ظرفیت بتوانند سطح آگاهی خود را در زمینه های مختلف افزایش دهند.

پایان پیام/ 586